תוכן שיווקי – בשביל מה?
תוכן שיווקי ככלי לקידום אתרי אינטרנט:
לא כל בעלי האתרים יכולים או מעוניינים לכתוב טקסטים ותכנים לאתר האינטרנט שלהם.
למעשה כל עולם הקידום האתרים מבוסס על תשתית של תוכן, מפני שהתוכן הוא פרמטר המגדיר את ההתאמה בין שאלת החיפוש במנועי החיפוש השנים ואת ההתאמתה לתוצאותיה.
קידום אתרים במנועי חיפוש, מודעות גוגל אדוורדס (מודעות ממומנות של גוגל), קישורי מאמרים והשתתפות בפורומים מקצועיים, כתיבת בלוג מקצועי, כתיבת סטאטוסים בדף העסקי בפייסבוק ועוד… – למעשה כל אלה עוסקים בדבר אחד והוא: התוכן שיווקי.
הליך של כתיבה השיווקית נכונה לאתרי אינטרנט, דורשת הבנה בסיסית של הפרמטרים אותם מנועי החיפוש מחפשים:
מדובר בתחום התמחות, הכולל לא רק כתיבה, ניסוח ועריכה מעניינת ובעלת ערך וייחודיות.
כותבי תוכן מקצועיים מתייחסים ושמים דגש לנושא החיפוש והקידום על ידי כך שהם שמים דגש להטמעה בוכן השיווקי מילות מפתח יחודיות, מילות חיפוש, תגיות, בחירת כותרות ראשיות וכותרות משנה, הטיות מילות מפתח, מחרוזות וביטויים, קישורים ועוד…
.למשל, איזה ביטויים יקדמו את האתר ואילו לקוחות אנו רוצים שיגיעו אלינו, ישארו ויפנו אלינו, כך שבסוף התהליך תתבצע רכישה.
אנו ממליצים להתייחס לתוכן שיווקי באינטרנט כחלק מתהליך אפיון, בניה וקידום אתר מלא, כחלק משירותינו אנו מציעים ללקחותינו כתיבת תכנים רלוונטים לאתר האינטרנט שלהם, התכנים נכתבים ע"י קופי רייטרים מקצועיים שעובדים עימנו באופן שוטף ובשיתוף פעולה מלא.